مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-13پزشكي

ریشه های جسمی، روانی و محیطی خودکشی


یک متخصص اعصاب و روان، علل خودکشی را در حوزه های جسمی و زیستی، روان شناختی و محیطی دانست و اظهار کرد: خودکشی براساس ایجاد آشفتگی در این سه دسته اتفاق می افتد و افراد اقدام به خودکشی می کنند.

- ایسنا/گیلان یک متخصص اعصاب و روان، علل خودکشی را در حوزه های جسمی و زیستی، روان شناختی و محیطی دانست و اظهار کرد: خودکشی براساس ایجاد آشفتگی در این سه دسته اتفاق می افتد و افراد اقدام به خودکشی می کنند.

فقط 14 سالم بود که با فوت برادرم مواجه شدیم و پس از آن احساس فراموش شدن و نادیده گرفته شدن توسط خانواده وجودم را فراگرفت؛ به گونه ای که انگار وجود نداشتم.

اول برای جلب توجه خودم را به بیماری می زدم و گاهی خودزنی می کردم، اما کلا دچار طردشدگی و تنهایی شدم، در حالی که دوست داشتم مرا ببینند و به من توجه کنند.

اگر خانواده بعد از آن اتفاق همچنان به من توجه و محبت می کردند هرگز دست به خودکشی نمی زدم، اما بعد از خودکشی ناموفق شاهد ابراز علاقه و محبت آنان بودم؛ چیزی که قبل از خودکشی به آن نیاز داشتم.

پدر و مادرم مرا خودخواه می دانستند که به آنان فکر نکردم، زیرا تازه جوان از دست داده بودند و من می خواستم داغ دیگری بر آنان تحمیل کنم، یا امکاناتی که برای من فراهم کرده بودند را یادآور می شدند و مدعی بودند که چیزی کم ندارم، اما امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه های جسمی، روانی و محیطی خودکشی

ریشه های جسمی، روانی و محیطی خودکشی